Přihlásit

Košík je prázdný.

Je nutné se pro objednání zboží registrovat?

Ne, pro nakoupení se nemusíte registrovat. 

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?

K odesílání zásilek využíváme služby České pošty.

Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno (u nadrozměrných zásilek - např. kulečníkové stoly, je doba dodání - třetí den od objednání). V malém procentu případů zboží posíláme třetí den od objednání. O odeslání zboží budete vždy informováni na email zadaný v objednávce.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano! Osobní odběr je možný na dvou místech - vždy budete konkrétně informáni, kde bude připraveno Vaše zboží. 99% zboží bude přirpaveno k vyzvednutí na našem výdejním místě od pondělí do neděle od 8,30 do 20,30 hodin. Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na email, který jste zadali v objednávce. Zboží pro osobní odběry lze vyzvednout pouze v expedičním skladě na adrese Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary.

. Mapu a souřadnice pro navigaci najdete na dolním panelu v kontaktech.

V zásilce nebyla faktura?

Faktura je součástí emailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?

Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte nas.

Je možné zboží si někde prohlédnout?

Zboží je možné si prohlédnout na našem výdejním místě Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary (pouze na základě objednávky a předchozí domluvě), ale nejdená se o předváděcí místnost, tzn. zboží zde není vystavené. Proto je nutné si nejdříve vytvořit objednávku a poté vyčkat až bude zboží připraveno na místě.

Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžu unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a odjel)?

Doporučujeme zatelefonovat na Vaši dodací poštu a zažádat si o opětovné doručení zásilky, Česká pošta je povinna Vám zásilku přivézt ještě jednou.

Je možné zakoupit na fakturu?

Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a státním příspěvkovým organizacím.

Jak dlouho platí záruka na zboží?

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 2 roky, pro zboží zakoupené pro podnikatelské účely je tato záruka dle zákona zkrácena na 1 rok (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Jaký je výrobce Vašeho zboží?

Výrobců máme několik, stejně jako kategorií produktů. Sport, zahradní vybavení, ratanový nábytek a hračky jsou většinou od českých dodavatelů. Na některé zboží máme dodavatele z Německa, který má sice některé výrobní haly v Číně, ale zboží poté musí splňovat německé normy, potažmo normy EU.

Je možné sobotní doručení?

Bohužel dopravce sobotní doručení neumožňuje.

Zajišťujete také potisky zahradních stanů?

Bohužel ne.

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat

Nejdříve vyplňte reklamační formulář: http://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu Kokiska s.r.o, Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary a zásilku na viditelném místě označte číslem reklamace, které Vám vygeneroval reklamační formulář. 

Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám.

 
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace